- Rodzaj imprezy: employer branding – promocja firmy wśród kobiet, potencjalnych pracowniczek
- Klient/Branża: branża technologiczna
- Liczba uczestników: 80
- Miejsce: Sztuka Wyboru w Gdańsku
- Termin: marzec 2017
- Co wchodziło w organizację wydarzenia:
opracowanie koncepcji wydarzenia, działania marketingowe i promocyjne: stworzenie wszystkich treści wydarzenia, projekt grafiki wydarzenia, kampania na fb i zarządzanie wydarzeniem na fb, projekt i dystrybucja ulotek i plakatów, reklama w Radiu Gdańsk, reklama w trojmiasto.pl, zarządzanie rejestracją uczestników na evenea, przygotowanie ankiety dla uczestniczek
działania eventowe: rezerwacja miejsca imprezy, organizacja cateringu, aranżacja przestrzeni, konferansjer, nagłośnienie, zaproszenie Katarzyny Pakosińskiej, organizacja atrakcji dla dzieci, fotorelacja, videorelacja, gadżety dla uczestników - Wyzwanie dla Agencji: uzyskanie frekwencji uczestników zgodnie z oczekiwaniami klienta. Finalnie na wydarzenie zapisało się więcej chętnych niż było dostępnych miejsc.